Loading

Bitkisel Şifalar

Bu aralar eğitim için evimden uzakalrdayım ve yemek konusunda hiçde dikkat etmiyorum. Yağlı ve fasfoodlar nedeni ile son 1 aydır çok kötü besleniyorum.

Son 1 yıldır 15 kilo almamda işin cabası.

Merak ettim ve kolestrolümü ölçtürdüm.

Sonuçmu hayatımda ilk defa sınıfları geçtim  160-200 sınırında olması gereken sonuç 240 larda çıktı.

Doktorum endişelenecek bir şey olmadığını bunun sadece bir risk faktörü oluşturabileceğini , yememe  dikkat etmem  durumunda düşeceğini bunun içinde ilaç tedavisine şu an için gerek olmadığı söylemesi içimi rahatlattı.

İnternette araştırmalarımda sarımsak ve Limonun kolestrol ve kalp damar hastalıkalrında çok yararlı olduğunu gördüm.

Birde bir tarif buldum.

2 Litre limon suyu,
40 diş soyulmuş ve ezilmiş sarımsak,

Sarımsaklar ezilip kavanozda ağzı kapalı şekilde 25 gün boyunca bekletiliyor ve sabah akşam 1 çay bardağı aç karnına içildiğinde

Kolestrol kalp damar rahatsızlıkları mide ve bağırsak rahatsızlığına kadar bir çok konuda mucizeler arattığını söyleyen bir çok veriye rastladım.

Bağışıklık sisteminide güçlendirerek bir çok rahatsızlıkta dayanıklılık sağladını söylüyorlar.

Aklıma yattı fakat kullanımı oldukça zor görünüyor deneyip tadına  dayanabilirsem sonuçlarını ve etkilerini de buradan paylaşırım..


Bu arada bir başka tavsiyemde zencefilli limon çayı  kış aylarının geldiği bu günlerde çok fayda sağlıyor.

Denemenizi tavsiye eder sağlıklı günler dilerim....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder